4 תשובות
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו אבל לא כמו שאהבתי את האקס, שאני איתו אני נהינת ושמחה ומרגישה טוב, אבל שאני לבד אני חושבת יותר על האקס
אנונימית
אין מה לעשות, אם הוא עושה לך טוב אבל אין לך משיכה אליו ולאקס יש לך אז באמת שאין מה לעשות, תנסי פשוט לא לחשוב עליו ( האקס)
שואל השאלה:
אני והאקס נפרדנו חצי שנה לפני שנהייתי בזוגיות אחרת..
אנונימית
דבר ראשון לא להתחיל זוגיות שאת עדיין חושבת על האקס ומשווה אותו לבנים אחרים.. אין לך מה לעשות עם הנוכחי כי זה יתפרק גם ככה. את לא נמשכת אליו, וזה שהוא טוב ונחמד זה יפה מאוד אבל משיכה חשובה בקשר. תעשי חושבים עם עצמך