6 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה כל הקטע באלי פשוט לריב עם מישהו ולא לכתוב את זה כי אין לי כוח לזה
ואין פה איזשהי שאלה שמעלה לי את העצבים
אנונימית
את ממש מוזמנת לריב איתי אני טוב בלעצבן
אני לוקחת תמיד משהו כמו פחית או שקית נייר ומתחילה למחוץ את זה ממש חזק
^כן
תהיי רעה לשאלות שאנשים שואלים פה
תרביצי לכרית