6 תשובות
שואל השאלה:
^איפה את משרתת? אם אפשר לשאול
^איפה את משרתת? אם אפשר לשאול
אנונימי
היי, אני כרגע נמצא בפלס"ם והנטייה המינית שלי היא ביסקסואל.
אני חווה המון ביפוביה (במקרה שלי) וזה מתבטא בהמון דרכים:
1. מקללים אותי בהומו
2. מבטלים את הנטייה המינית שלי
3. אנשים לא מוכנים ללכת להתקלח כשאני במקלחות.
בנוסף גם יש את האלו שחושבים שאני אדביק אותם או אגע בהם בלילה.
העצות שלי אליך:
1. תעמוד על שלך. תראה להם שאתה מי שאתה ושכולם ילכו לחפש.
2. תפנה לקצינים שלך. אין שום סיבה שאתה תסבול או תרגיש לא נעים בגלל מי שאתה.
3. תיקח את היתרונות- מקלחות לבד, הבנה מי באמת חבר שלך.
4. חפש בן אדם שאתה סומך עליו ותשתף אותו.
בהצלחה, ואל תשכח - קהילה שלמה מאחוריך!
אני חווה המון ביפוביה (במקרה שלי) וזה מתבטא בהמון דרכים:
1. מקללים אותי בהומו
2. מבטלים את הנטייה המינית שלי
3. אנשים לא מוכנים ללכת להתקלח כשאני במקלחות.
בנוסף גם יש את האלו שחושבים שאני אדביק אותם או אגע בהם בלילה.
העצות שלי אליך:
1. תעמוד על שלך. תראה להם שאתה מי שאתה ושכולם ילכו לחפש.
2. תפנה לקצינים שלך. אין שום סיבה שאתה תסבול או תרגיש לא נעים בגלל מי שאתה.
3. תיקח את היתרונות- מקלחות לבד, הבנה מי באמת חבר שלך.
4. חפש בן אדם שאתה סומך עליו ותשתף אותו.
בהצלחה, ואל תשכח - קהילה שלמה מאחוריך!
אני נמצאת במקום בצבא שיש המון גייז ככה שדיבור כלשהו נגד הקהילה ממש לא יתקבל, יש אירועים מיוחדים לקהילה הגאה גם תחת הצבא.
כמו המון דברים אחרים מניחה שקיימות אמירות כמו דתיים, חרידיים וכו'... אבל יש המון קבלה לעומת שנים קודמות
כמו המון דברים אחרים מניחה שקיימות אמירות כמו דתיים, חרידיים וכו'... אבל יש המון קבלה לעומת שנים קודמות
אז ככה, האמת שכמעט ואי אפשר לראות עליי.
אני סיפרתי והיום אני מצטער על כך.
אל תצא מהארון אלא אם זאת חברות אמת כי אתה לא חייב כלום לאף אחד! (בצבא ובאזרחות).
לצערי, אין לי כמעט עם מי לדבר על זה. אני מתמודד עם המון לבד אבל זה רק הופך אותך חזק יותר.
אני סיפרתי והיום אני מצטער על כך.
אל תצא מהארון אלא אם זאת חברות אמת כי אתה לא חייב כלום לאף אחד! (בצבא ובאזרחות).
לצערי, אין לי כמעט עם מי לדבר על זה. אני מתמודד עם המון לבד אבל זה רק הופך אותך חזק יותר.
שואל השאלה:
^יש לי עוד שנתיים לגיוס אבל תודה! מצטער שאתה חווה את זה, ומקווה שלפחות יש מישהו ששיתפת אותו ויודע ותומך בך
אבל סתם שאלה, איך הבינו שאתה בי? סיפרת? או ש"רואים עליך" (לא שבאמת אפשר לראות בוודאות אבל הבנת למה אני מתכוון)
^יש לי עוד שנתיים לגיוס אבל תודה! מצטער שאתה חווה את זה, ומקווה שלפחות יש מישהו ששיתפת אותו ויודע ותומך בך
אבל סתם שאלה, איך הבינו שאתה בי? סיפרת? או ש"רואים עליך" (לא שבאמת אפשר לראות בוודאות אבל הבנת למה אני מתכוון)
אנונימי
תשלח לי בפרטי
באותו הנושא: