התחברות
הרשמה
בנים איך אתם מתנהגים למישהי שאתם בקטע שלה?
4 בינואר 2024, 13:37
קראש
התאהבות
תשובה אחת
באופן יותר רגיש
צ
צ'יטוס בוטנים
באותו הנושא:
בנים איך אתם מתנהגים לבנות שאתם בקטע שלהם ?
בנים, איך אתם מתנהגים שאתם בקטע שלה?
*בנים* תוך כמה זמן אתם מחזירים ריפליי למישהי שאתם בקטע שלה או שאתם בקטע..?
אני יודעת שזאת שאלה שנשאלה הרבה אבל בנים איך אתם מתנהגים למישהי שאתם מאוהבים בה?
בנים מה אתם עושים בשביל להראות למישהי שאתם בקטע שלה בזמן שאתם כבר חברים טובים?
בנים - כשאתם קוראים למישהי טיפשה זה אומר שאתם בקטע שלה או שאתם באמת חושבים שהיא טיפשה?
בנים, איך אתם מתנהגים ליד בת שאתם בקטע שלה?
בנים, אם את כזה מציקים למישהי זה אומר שאתם בקטע שלה? כאילו אתם תציקו למישהי שאתם בקטע שלה או שתתנהגו אליה שונה ויפה יותר
בנים איך אתם מתנהגים למישהי שאתם בקטע שלה
בנים ,למה אתם מפחדים להראות למישהי שאתם בקטע שלה,שאתם בקטע שלה?
זה הגיוני??בנים אתם מתנהגים ככה לקראש או למישהי שאתם נמשכים אליה?