2 תשובות
נהיים שקטים כאלה חמודים
אנונימי
אני מנסה להיות איתה כמה שיותר (למרות שיד לי חרדה חברתית אז זה מותג כזה בהתכתבות) ובוהה בה המון ומחייך אלייה כזה