9 תשובות
מה זה משנה שהן לסביות ?
איפה שהן רוצות ויכולות?
אני לא חושבת שיש משהו מיוחד או נפרד ללסביות..
ביחידה המוברחת לסמבבט
אנונימית
אין שוני
שואל השאלה:
כן אבל נגיד אומרים שבדובר צה"ל כולם גייז אז יש כזה גם ללסביות?
אנונימית
באותו מקום, אם זאת אשכרה שאלה אני לא מבינה למה, אם את צוחקת אז תחכי לממתקי סטיפס
לא שמעתי אנשים אומרים שבדוברי צהל כולם גייז, זה כבר יותר תלוי במחזור של אנשים שנמצא שם
^^^זה סתם סטיגמה את יודעת, כן? יש גם הרבה סטרייטים שם אף אחד לא שואל אותך במיון אם אתה גיי או סטרייט
ובאותה צורה אין יחידה מיוחדת ללסביות...