2 תשובות
הייתי.. השתחררתי כבר.
הייתי כל יום חוזרת הבייתה.
בגדול זה תלוי באיזה חיל ואיפה את משובצת, לפי זה היציאוצ שלך.
הייתי כל יום חוזרת הבייתה.
בגדול זה תלוי באיזה חיל ואיפה את משובצת, לפי זה היציאוצ שלך.
משקית תש מיטב יומיות :)
משתנה בכל מקום
משתנה בכל מקום
אנונימית
באותו הנושא: