3 תשובות
אני אישית לקחתי מידה רגילה (s)
הוא נראה ענק והוא ארוך אבל הוא עבה מבפנים ואם לוקחים מידה קטנה אז הוא לא נסגר/מאוד לוחץ.

במקרה הכי גרוע מחפשים בקבוצת החלפות של המרחב/תחנה מישהו להחליף איתו
שואל השאלה:
וואי מתלבטת כי אין שם לא s ולא m וזה המידות שלי בערך
אנונימית
מעל
קחי בהכל מעל כי אם קטן מדי זה לא יעלה