6 תשובות
xs והיא ענקית אז הצרתי אותה
בדרך כלל אני s
s אבל המידות במדא בכללי ענקיות אז תלכי לתופרת
שואל השאלה:
אני xs-s בדרך כלל אז אקח xs תודה
אנונימית
במדא תמיד תיקחי מידה מתחתייך, המידות במדא ממש גדולות
ובדרכ בחולצות רגילות אני s-m
גם אם את l ברגיל
xs של מדא יעלה עלייך
לקחתי xs והן ארוכות וגדולות
זה באמת תלוי מה הגודל שלך...
המידות של מדא ענקיות!!