6 תשובות
xs והיא ענקית אז הצרתי אותה
בדרך כלל אני s
בדרך כלל אני s
s אבל המידות במדא בכללי ענקיות אז תלכי לתופרת
שואל השאלה:
אני xs-s בדרך כלל אז אקח xs תודה
אני xs-s בדרך כלל אז אקח xs תודה
אנונימית
במדא תמיד תיקחי מידה מתחתייך, המידות במדא ממש גדולות
ובדרכ בחולצות רגילות אני s-m
גם אם את l ברגיל
xs של מדא יעלה עלייך
גם אם את l ברגיל
xs של מדא יעלה עלייך
לקחתי xs והן ארוכות וגדולות
זה באמת תלוי מה הגודל שלך...
המידות של מדא ענקיות!!
זה באמת תלוי מה הגודל שלך...
המידות של מדא ענקיות!!
באותו הנושא: