11 תשובות
כן מאמינה
לא אפסול
אני חצי חצי, כי המזל שלי נכון לגביי אבל זה לא מה שקובע על הבן אדם
אני מאמינה בזה אבל לא מכתיבה את החיים שלי לפי זה
לא
אבל זה סתם כיף לפעמים לראות את כל הסרטונים האלה או לקרוא כל מיני דברים על זה
לא.
שואל השאלה:
^גם אני דלי ואבא שלי ואח שלי גם דלי ואנחנו ממש הפכים לא מזכירים אחד את השני בכלל
חצי חצי
אנונימית
לא, אבל לפעמים כיף לקרוא את זה.
אני דלי והאנשים הכי קרובים אלי הם אמא שלי ובת דודה שלי שתיהן סרטן,
ולפי המזלות דלי לא מסתדר עם סרטן
כן
אבל לא ממש אובססיבי שאני מאמינה בזה ממש ואנתק קשר רק אם אני לא מתאימה במזלות
סתם בודקת אם אני מתאימה למישהו לפי מזלות
אני לא לוקחת ללב