13 תשובות
חוקית כן,
אבל לדעתי זה הפרש יותר מידי גדול וזה לא ילך משהו
לא כלכך זה מאוד גבולי אבל ךא בגילאים כאלה
נגיד 30 ו38 מילא
זה מידי הפרש אבל זה סבב6
לא לא לא
ממש ממש לא, הוא כבר בשלב מתקדם בעבודה שלו והוא אחרי תואר ואת ילדה שכל החיים שלה סובבים על הצבא. בגיל הזה הוא כבר יכול להיות אבא
שואל השאלה:
^זה לא אני לא עליי פשוט יש לי ידיד שנדלק על בת 27 והם מדברים כזה אז אני שואלת
אנונימית
הפרש 8 שנים זה לא נראה לי בסדר
אז חברה שלך עושה טעות גדולה, בן 27 נורמלי לא היה יוצא עם ילדה בת 19. הוא כנראה חרמן ומצא הזדמנות לצאת עם ילדה מתלהבת
ברו לא
אנונימית
לא
אולי בשלב יותר מאוחר
כן כי מגיל 18 הכל כמעט הולך
מה לא
אנונימית