13 תשובות
לא
לא ככ
לא אחותי הוא כמעט בן 30 למה שתעשי את זה
לא
כן וכבר שאלת את זה
אנונימית
נופ
אותי אישית זה היה מלחיץ מעט, הוא מתקרב לגיל שבו נהוג להיות נשוי וילדים וזה, וזה יכול להלחיץ מעט.. כי בגיל 19 את פחות במקום של יאללה נישואים, אבל זו החלטה שלך בסופו של דבר :)
אנונימית
שלום
אתם במקומות מאד שונים בחיים אבל תנסו
לא
כן הולך
אבל זה רק תלןי בכם
אפשר לנסות
אבל זה רק תלןי בכם
אפשר לנסות
לא