התחברות
הרשמה
אם אני וחבר שלי נפרדנו לפני שלושה שבועות, היינו שנה, הוא עדיין חושב עליי לדעתכם?
ואם אני במצב לא טוב ואני צריכה אותו רק שירגיע אותי ולדבר איתו, הוא יהיה שם בשבילי? כדאי לי? כי אסור לי לחזור אליו
3 בינואר 2024, 01:06
פרידות
מערכת יחסים
התאהבות
תשובה אחת
הוא עדיין חושב עלייך
אני לא יודע מה הסיבות שנפרדתם אז אני לא יכול לייעץ לך אם לדבר איתו או לא
א
אני בן, מעלה?
באותו הנושא:
אכלתי לפני שלושה שבועות בייקון עם חבר מה זה אומר עליי?
אני וחבר שלי נפרדנו לפני 3 שבועות ומישהי העלתה ממנו סטורי, הגיוני שאני מקנאה??
נפרדו ממני לפני שלושה שבועות והתחלתי לדבר עם מישהו חדש
אני והאקס נפרדנו לפני שלושה שבועות ומאז לא דיברנו בכלל (הוא נפרד ממני)
אני וחברה שלי נפרדנו לפני כמה כמה שבועות והיא רוצה שנחזור
חבר שלי נפרד ממני לפני שלושה שבועות ואני עדיין בוכה כל יום ומרגישה ריקה...
אני וחבר שלי נפרדנו לפני שלושה שבועות
חבר שלי ואני נפרדנו לפני שלושה שבועות....
אני והוא היינו חברים ונפרדנו לפני שלושה שבועות, אנחנו אותה כיתה ככה שגם החברים השותפים של שנינו בחרו צדדים
אני וחבר שלי נפרדנו לפני שבועיים ויש לו חברה חדשה, זה בסדר אחרי שבועיים?
אם היה לי חבר בקושי שלושה שבועות ובקושי התנשקנו פיקה, אנחנו נחשבים אקסים אם נפרדנו?