3 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שזה ארוך, אני פשוט ממש מתוסבכת בזה ואין לי כל כך עם מי לדבר על זה.
בבקשה תקראו זה חשוב לי
אנונימית
קראתי הכל אני חושב שהוא מתגעגע אין סיבה שהוא יעקוב אחריך ככה הוא כנראה רצה להיות איתך יותר שהייתם ביחד הייתי ממליץ לך לנסות לדבר איתו אבל זה יהיה קשה לפצח אותו תנסי לדבר איתו קצת יותר בימים הקרובים ואז קחי אותו לשיחה רצינית אם הוא ממש לא רוצה עדיף שתעזבי אותו אני מקווה שעזרתי איך שהוא בהצלחה עם מה שאת עוברת
שואל השאלה:
תודה שקראת הכל ואפילו ענית❤
אנונימית
באותו הנושא: