התחברות
הרשמה
למה צהל הוציא לוחמים מעזה הפסקנו ךהילחם?
2 בינואר 2024, 23:03
חיילים
גיוס
תפקידים
ישראל
המצב הבטחוני
3 תשובות
הוא לא
D
Dandy_dan97
מקור?
אנונימית
לא הפסקנו פשוט פועלים בפחות כמות כוח כדי למנוע פגיעות בכוח שלנו
ט
טוליקי
באותו הנושא:
רק לוחמים בצבא וגברים יכולים להוציא שיריון לנשק?
תגידו את היחידות שצהל הוציא מעזה הם יחזרו לעזה או לא?
נראלכם שיש לוחמים (חיים) שכבר יצאו מעזה?
הולכים להכניס לוחמים לתוך רצועת עזה רגלית?
איפה יותר מסוכן לשרת כלוחם בגבול לבנון או גבול עזה
מתי יוציאו את הלוחמים מעזה? כל יום נהרגים לוחמים חתיכים ואיכותיים ולא נשארים יותר גברים נורמלים כל הבנים השבורים נשארים
מה דעתכם על זה ששוטר נתן דו"ח ללוחם שחזר מעזה?
אתם חושבים שצריך להוציא תלוחמים מעזה ?
אתם מכירים לוחמים שבימים האחרונים לחמו *בתוך* עזה ונתנו להם קצת הפוגה?
לוחמים שנתנו להם לצאת מעזה הביתה אחרי ההפסקת אש יחזרו?
אומרים לוחמים יהודים או לוחמים יהודיים?