3 תשובות
אז כן ברור
הלוחמים שנכנסים לעזה בסדר, הם באמת בסדר, את שוכחת שהם לוחמים, הם התכוננו.
לא מכירה שיצאו הביתה אבל זמן להתקשר יש להם, ברור. בין האימונים וזה.
שואל השאלה:
או הביתה או סתם להתקשר הביתה
לא יודעת
אנונימית
כן
מה זאת אומרת הפוגה? שיצאו הביתה?