21 תשובות
לא
אנונימי
שואל השאלה:
מה לא
מי זה
אנונימית
הייתי גר ברחוב בשביל זה
לא הייתי משלמת
לא הייתי משלמת כי יש היא החברה הכי טובה שלי....
שהיא תשלם לי
תופתעי
אבל מרב שזה חסר סיכוי מאז שהוא נעלם
הייתי משלמת 2000 שקל לפחות
לא יותר מ200
מהקראש?
לא הייתי משלם היא צריכה לעשות את זה כי היא רוצה
אנונימי
דיי דיי איזה לוזרים
אנונימית
כלום
לא משלמת כי אני קמצנית תציעי משהו שהוא לא כסףף
4 שקל וסטירה
לא הייתי משלמת כי אין אף אחד:)
שנקל
אנונימית
כלום
אם הם רוצים הם יכולים אני לא נושכת
אנונימית
כלום כי הוא יכתוב מעצמו :)
וואו אממ תלוי כמה את מציעה?
אבל גג 1,000,000,000,000,000,000 דולר כן שיהיה ברור? לא יותר מזה נשמה יש גבול לחובות שאני יכולה להיות בהם.
0 הם לא שווים כלום אם הם לא שולחים מעצמם