5 תשובות
ממש לא אין סיכוי
לאא
אנונימי
לא
חיים נראה לי אתה קצת מתבלבל בתור נערה אני בחיים לא הייתי רוצה שאקס שלי היתקשר אליי
עזוב אותך אחי
אנונימי
באותו הנושא: