התחברות הרשמה

אני מתגעגע לאקסית שלי האם כדאי לי להתקשר אליה?

1 בינואר 2024, 15:30
אקסיםגעגועיםטלפונים    
5 תשובות
ממש לא אין סיכוי
S
Shinobu~
לאא
אנונימי
לא
ה
היוש :)
חיים נראה לי אתה קצת מתבלבל בתור נערה אני בחיים לא הייתי רוצה שאקס שלי היתקשר אליי
פ
פיקאצ'ואית הנושכת3
עזוב אותך אחי
אנונימי
באותו הנושא:
לשלוח הודעה לאקסית? מתגעגע אליה כל כך.
אני מתגעגע לאקסית שלי
אני מתגעגע לאקסית
כדאי לי להתקשר לאקסית?
אני מתגעגע לאקסית ועברו חודשיים מה אני עושה עם עצמי?
לשלוח הודעה לקראש או להתקשר אליה בשיחת וידאו אני קצת מתגעגע
אני מתגעגע לאקסית שליי
הגיוני שאני מתגעגע לכלבה של האקסית שלי אבל לא לאקסית?
נפרדנו היום ואני מתגעגע אליה , איך להתאפק לא להתקשר אליה?
להגיד לה שאני מתגעגע אליה אחרי שרבנו כי היא זלזלה בי או לא כדאי?
מפחד להתקשר לאקסית שלי עבר זמן לא יודע מה כדאי לעשות