7 תשובות
אל
לא
אתה סתם תביא לה סיבה להסתלבט עלייך עם חברות שלה
אתה סתם תביא לה סיבה להסתלבט עלייך עם חברות שלה
לא כדאי, זה חסר טעם ורוב הסיכויים שתרגיש לא טוב עם זה
אני חושבת שלא, כדי לך להמשיך הלאה.
אף פעם לא מתקשרים לאקס/ית
מנסיון.. זה אף פעם לא לשבת ולדבר
אני בטוחה שאתה מרגיש משהו כלפיה ורוצה אותה עדיין. תגיד את האמת
בלי משחקים
זה סתם יעשה רע
בתור אחת שהייתה בזוגיות של שנה וחצי עם המון פרידות זה בכמת אף פעם לא לשבת ולדבר תמיד יש שם רגשות ומשיכה אחד לשני וזה סתם יעשה לה רע אם אתה לא באמת רוצה אותה
אני בטוחה שאתה מרגיש משהו כלפיה ורוצה אותה עדיין. תגיד את האמת
בלי משחקים
זה סתם יעשה רע
בתור אחת שהייתה בזוגיות של שנה וחצי עם המון פרידות זה בכמת אף פעם לא לשבת ולדבר תמיד יש שם רגשות ומשיכה אחד לשני וזה סתם יעשה לה רע אם אתה לא באמת רוצה אותה
אל
באותו הנושא: