6 תשובות
למה את חושבת שהבעיה דווקא בך
מי אמר שלא הצד השני אשם בתשובות יבשניות הוא בשיעמום יתר בעצמו
אם הבן אדם לא מעניין אותך, אז אין לך שום רעיון איך לחקור אותו, זה הגיוני מאוד
ואם אין "כימיה" אז השיחה נתקעת
את לא צריכה להאשים את עצמך בזה
מי אמר שלא הצד השני אשם בתשובות יבשניות הוא בשיעמום יתר בעצמו
אם הבן אדם לא מעניין אותך, אז אין לך שום רעיון איך לחקור אותו, זה הגיוני מאוד
ואם אין "כימיה" אז השיחה נתקעת
את לא צריכה להאשים את עצמך בזה
אנונימית
וואוי כנל
הלוואי שהייתי מצליחה לגרום לשיחות להיות ארוכות יותר
הלוואי שהייתי מצליחה לגרום לשיחות להיות ארוכות יותר
אנונימית
גם אני חשבתי ככה פעם, ואז הבנתי שזה לא קשור לזה שאת משעממת או לא. עם כל אדם אפשר למצוא נושא שיחה, פשוט צריך להבין מי הבן אדם ואיזה נושאי שיחה מעניינים אותו. את יכולה תמיד לשאול על תחביבים, על משפחה, על מגמות, אפילו לספר משהו על עצמך ולראות איך הוא מפתח את זה משם.
פשוט תמיד תמיד לחשוב על משהו לומר, גם אם זה הכי טיפשי ולא קשור תגידי כי אין מה להפסיד. את צריכה להבין אם הבן אדם דברן ומשתף או יותר סגור, אם יותר קל לו בשיחות חולין או שיחות עמוקות יותר. עם הזמן אלה דברים שמבינים ורק צריך קצת לצאת מהקופסה ולשאול יותר שאלות או לומר דברים שלא בהכרח קשורים או נראים הגיוניים
פשוט תמיד תמיד לחשוב על משהו לומר, גם אם זה הכי טיפשי ולא קשור תגידי כי אין מה להפסיד. את צריכה להבין אם הבן אדם דברן ומשתף או יותר סגור, אם יותר קל לו בשיחות חולין או שיחות עמוקות יותר. עם הזמן אלה דברים שמבינים ורק צריך קצת לצאת מהקופסה ולשאול יותר שאלות או לומר דברים שלא בהכרח קשורים או נראים הגיוניים
את לא צריכה להיות "מעניינת" כדי לדבר עם מישהו. כל אחד מעניין בדרך שלו. זה פשוט עניין של תרגול. אולי את לא רגילה לדבר הרבה עם אנשים אז זה נתקע אצלך. את גם לא חייבת להחזיק את כל השיחה על עצמך גם הצד השני יכול לעלות נושאים. וגם אם אין על מה לדבר לא חייבים לדבר.
תנסי
אנונימי
אחינו לא מסכים לא בסדר אולי באמת קשה לה
באותו הנושא: