7 תשובות
ברור שזה משהו טוב אם אתה נהנה מזה
כל אחד צריך קצת זמן לבד (ספייס).
אני חושב שזה בסדר גמור.
כי אנשים טיפשים לך תבין
זה בסדר לגמריי
גם לי יש את הרגעים האלה שאני הולכת לבד לחנות או סתם לטיילת
זה משהו טוב ברמות
למד אותי את סודותיך
אני גם מעדיף לבלות לבד לעתים (:
גם אני עושה הכל לבד וחברות שלי אומרות לי שאני מנודה, הכי כיף להיות מנודה פשוט אתה מעדיף שקט על אנשים וזה בסדר