5 תשובות
גבוהה אישית כי לדעתי זה יותר יפה וככה זה נוח לי אבל זה תלוי במכנס
אני אישית מעדיפה נמוכה כי זה יותר יפה אבל פחות נוח
נמוכה יותר יפה
מכנס גזרה נמוכה זה הרבה יותר יפה והרבה יותר מתאים לדעתי לחולצת בטן
נמוכה יותר יפה פי מיליון לדעתי אבל לא נוח