התחברות
הרשמה
אחרי שקיבלתי במייל את ההיתר נהיגה, צריך להדפיס או שהוא יכול להיות גם דרך הטלפון?
29 בדצמבר 2023, 19:28
היתר נהיגה
רשיון נהיגה
נהיגה
נהג חדש
טסט
תשובה אחת
גם בטלפון אני לא הדפסתי
-
-Blue as the sky-
באותו הנושא:
חייבים ללכת לדואר כדי לבצע תשלום אגרת היתר נהיגה אחרי שעברתי טסט?
אפשר לזרוק את ההיתר נהיגה אחרי שקיבלתי את הרישיון?
אני חייב את המורה נהיגה כדי לקבל את ההיתר נהיגה?
מותר לי לנהוג אם עברתי אתמול טסט ועכשיו קיבלתי למייל היתר נהיגה?
אחרי שקיבלתי רישיון (היתר נהיגה זמני יענו..) מותר לי להסיע עוד נוסעים חוץ מהמלווה?
אחרי כמה זמן בדיוק מהרגע שקיבלתי תשובה לטסט אני יכול לשלם אגרת היתר נהיגה?
כמה זמן אחרי שאני משלם את תשלום רישיון הנהיגה נשלח לי היתר נהיגה למייל?
ההיתר נהיגה עדיין בתוקף עם קבלת רישיון הנהיגה?
המורה נהיגה לא שלח שום הודעה או התקשר אחרי שקיבלתי הודעה שעברתי טסט לא מוזר?
ממתי סופרים מלווה יום מהיום שעברתי טסט או מהיום שקיבלתי היתר נהיגה ושילמתי על זה?
עברתי טסט, זה בסדר אם אני נוהג עם ההיתר נהיגה בטלפון (במייל) או שחייב אותו מודפס עליי?