5 תשובות
כן
אתה יכול
אתה יכול
חייב מודפס אם אני לא טועה.. ההיתר נהיגה בסדר לבנתיים עד שיגיע אלייך המודפס.
שואל השאלה:
אז זה בסדר כל עוד הטלפון עליי סבבה
אז זה בסדר כל עוד הטלפון עליי סבבה
אנונימי
מותר ומזל טוב אגב
באותו הנושא: