14 תשובות
לא ממש
מניחה שהם לא.
מסכנים
מסכנים
אנונימית
^מסכנה? דווקא מעולה לי, אני מאושרת ושמחה מהחיים.
עזוב זה סתם מיותר להיכנס לזה
עזוב זה סתם מיותר להיכנס לזה
אנונימית
לא בדיוק אתאיסטית אבל כן אני לגמרי מחזיקה ממנו
אני דתייה, לא קשור אבל ברור שהכל לטובה
לא
אם בן אדם רוצח מישהו, זה לא לטובה
זה כבר מוריד מ"הכל"
אם בן אדם רוצח מישהו, זה לא לטובה
זה כבר מוריד מ"הכל"
אנונימי
לא
אנונימית את אומללה.
אני לא בדיוק אתאיסטית אבל כן, אני חושבת שהכל מסתדר לטובה(לרוב) לא תמיד.
אני לא בדיוק אתאיסטית אבל כן, אני חושבת שהכל מסתדר לטובה(לרוב) לא תמיד.
^^זאת לא ההגדרה של אפקט הפרפר..
לא.. אבל אני מאמין באפקט הפרפר אז אני חושב שיכול לצאת איכשהו דבר טוב מהכל
לא, משפט נאיבי וחסר היגיון
לא
לא
לא מאמינה במשפט הזה, רק נאיבים מאמנים בו. אבל מה שכן, הרע שקורה לי מחזק אותי ואז אני מתמודדת יותר טוב עם אתגרים אחרים בחיים.
לא מאמינה במשפט הזה, הרבה דברים שקרו לי מאז שהגעתי למקום העבודה שלי (סתם דוגמא) היו חד וחלק לרעה ולא לטובה, אבל למדתי מהם משהוא אז יש בהם גם טוב
לא מאמינה במשפט הזה, הרבה דברים שקרו לי מאז שהגעתי למקום העבודה שלי (סתם דוגמא) היו חד וחלק לרעה ולא לטובה, אבל למדתי מהם משהוא אז יש בהם גם טוב
באותו הנושא: