20 תשובות
כי אני לא חושבת שיש ישות בשמיים או משהו כזה
ומאמינה שאנחנו אחראיים על מה שקורה לנו בחיים ולא איזה יצור
ומאמינה שאנחנו אחראיים על מה שקורה לנו בחיים ולא איזה יצור
שואל השאלה:
שאת אומרת יצור זה זלזול באמונה אחרת
שאת אומרת יצור זה זלזול באמונה אחרת
אנונימית
במדע, באבולוציה, במפץ הגדול.
אני לא מאמינה באלוהים כי לא מצאתי הוכחות לקיום שלו, וזה נראה לי נוח מדי להסתכל על כל דבר שקיים, ולהגיד: "זה האיש הגדול שבשמיים. הוא עשה 'ביבידי בו' ויצאו אנשים." אבל אף אחד לא יכול לראות, לשמוע, או לדעת איכשהו שהוא כאן.
זה נוח מדי.
אני לא מאמינה באלוהים כי לא מצאתי הוכחות לקיום שלו, וזה נראה לי נוח מדי להסתכל על כל דבר שקיים, ולהגיד: "זה האיש הגדול שבשמיים. הוא עשה 'ביבידי בו' ויצאו אנשים." אבל אף אחד לא יכול לראות, לשמוע, או לדעת איכשהו שהוא כאן.
זה נוח מדי.
אבל זה יצור זה לא בן אדם
שואל השאלה:
לא זה לא יצור
לא זה לא יצור
אנונימית
אז מה זה
שואל השאלה:
יש כאלה שמאמינים שזאת רוח קדושה ויש כאלה שמאמינים שזה בן אדם
יש כאלה שמאמינים שזאת רוח קדושה ויש כאלה שמאמינים שזה בן אדם
אנונימית
שואל השאלה:
בכללי יצור זה לא משהו שאומרים זה לא מכבד
בכללי יצור זה לא משהו שאומרים זה לא מכבד
אנונימית
מה לא מכבד זאת מילה רגילה פשוט הפכתם את זה לקללה
ולא באמת אכפת לי כולה אמרתי יצור תתגברי
שואל השאלה:
מה קשור קללה זה לא קללה אבל להגיד יצור זה לא מכבד.
מה קשור קללה זה לא קללה אבל להגיד יצור זה לא מכבד.
אנונימית
בסדר
שואל השאלה:
לא אכפת אני אומרת שזה לא מכבד וזהו לא ביקשתי תשובה
לא אכפת אני אומרת שזה לא מכבד וזהו לא ביקשתי תשובה
אנונימית
הכריחו אותי להיות דתייה רוב חיי, ולא בצורה יפה כלכך. אז הפסקתי להאמין. religious trauma כזה
לא מאמינה בכלום
במדע
לא מאמינה בכלום
במדע
ישות, ישות... פשוט תגידו ישות
נכון ליצור יש קונוטציה מזלזלת.
נכון הם לאו דווקא כתבו כדי לזלזל.
נכון ליצור יש קונוטציה מזלזלת.
נכון הם לאו דווקא כתבו כדי לזלזל.
אנונימית
לא מצאתי ראיות משכנעות לקיומו של אלוהים, ואני מאמין בכל מה שניתן להוכיח
אתאיסט כי אין לי סיבה להאמין שיש משהו על טבעי. (ראיתי הרבה הוכחות, כל אחת מהן גרועה יותר מהשנייה)
ההגדרה של אתאיזם היא חוסר אמונה, אז אי אפשר ממש לענות על השאלה
anonymous אני פשוט אומר ''יוצר'', כי אלוהים או כל אל אחר הוא היוצר, לא יצור
ההגדרה של אתאיזם היא חוסר אמונה, אז אי אפשר ממש לענות על השאלה
anonymous אני פשוט אומר ''יוצר'', כי אלוהים או כל אל אחר הוא היוצר, לא יצור
איך הוא יוצר משהו אם הוא לא קיים ?
לפי היהדות הוא היוצר, לא לפי המציאות
מה אכפת לי לפני היהודות אני לא מאמינה בזה אז למה שאקרא לו יוצר
באותו הנושא: