4 תשובות
שואל השאלה:
^^אלה לא טעויות שמתקנים אותן, אלה טעויות כאלה שיש בשיחה
^^אלה לא טעויות שמתקנים אותן, אלה טעויות כאלה שיש בשיחה
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט יודעת ומדברת אנגלית כבר כמה שנים, כבר לא יהיה לי מבטא.
השאלה היא איך לא לחשוב שהוא מביך ולא איך לשנות אותו...
אני פשוט יודעת ומדברת אנגלית כבר כמה שנים, כבר לא יהיה לי מבטא.
השאלה היא איך לא לחשוב שהוא מביך ולא איך לשנות אותו...
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התשובה,
רק תקרא שוב בבקשה, אני יודעת לדבר. זה לא העניין
תודה על התשובה,
רק תקרא שוב בבקשה, אני יודעת לדבר. זה לא העניין
אנונימית
זה ממש לא מביך, תשתתפי גם אם תגידי טעויות לפחות המורה יתקן אותך וככה תלמדי
באותו הנושא: