4 תשובות
שואל השאלה:
^^אלה לא טעויות שמתקנים אותן, אלה טעויות כאלה שיש בשיחה
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט יודעת ומדברת אנגלית כבר כמה שנים, כבר לא יהיה לי מבטא.
השאלה היא איך לא לחשוב שהוא מביך ולא איך לשנות אותו...
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התשובה,
רק תקרא שוב בבקשה, אני יודעת לדבר. זה לא העניין
אנונימית
זה ממש לא מביך, תשתתפי גם אם תגידי טעויות לפחות המורה יתקן אותך וככה תלמדי