11 תשובות
תראי קור רוח ובכל מקרה אם חארות ורעילים תעשי טובה לעצמך ותעיפי את עצמך משם
אל תקחי קשה בדכ אנשים שמורידים לאחרים אלו כאלה שכבר בתחתית וחסרי ביטחון
היט פשוט מוציאה את החוסר ביטחון שלה עלייך
אל תקחי את זה אישית היא פשוט מסכנה
לפי דעתי לא היית צריכה לענות בציניות היית משתיקה אותה
בסדר לפעם הבאה
חברה
אני מאמינה שחברה היא אחת שתמיד תהיה לצידך,
ולא תרד עליך.
אם הייתי במקומך, הייתי פשוט עונה יבש.
לא אכפת לי , ברגע שמישהו עושה לי את זה
הוא כבר לא חבר עבורי.
תמיד בטוחים כל כך נעלבתי כשעניתי יבש, האמת היא שפשוט לא אכפת לי.
שואל השאלה:
עניתי בציניות כדי להראות שלא באמת אכפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי לענות יבש זה די מראה כמה זה הפוך ואכפת לך מזה
אנונימית
קודם כל חברה שלך היא לא, נשמעת פצועה אמיתית, במקומך הייתי פותחת עליה, לפי דעתי לא כדאי לך לשתוק לה, כנסי בה אבל בצורה עוקצנית וצינית כזאת שתגרום לה להתחרט על היום הארור שבו היא נולדה
אם היא שוב פעם כותבת משהו מעצבן
תעני לה "יפצועה שחררי זרייייייז"
כנראה דיברה בציניות אבל זה די פוגע
אל תעזבי , זה יראה כאילו זה הזיז לך
פשוט תתעלמי , ואם בכללי היא מתנהגת ככה תתחילי להתרחק
שואל השאלה:
חשבתי על לענות לה בעוד הודעה: אבל וואלה אני לא מסכנה.. אין לך למה לרחם עלי.
זה הפוך
אנונימית
את האמת אני עונה יבש גם ברגיל בלי שום קשר
שואל השאלה:
לענות לה בהודעה הזאת?
אנונימית