20 תשובות
בגלל מצוות פרו ורבו..
כואב לך?
מצווה גדולה
גם מי שיעזור להורים בעתיד בקשיים וכל מה שצריך
להמשיך מסורת
שמחה
הרבה מהם מאמינים שזה מה שצריך לעשות
פרו ורבו זה מצווה מהתורה
כי יש מצווה להביא הרבה ילדים
אמאלה מה אכפת לך
yummy
פרו ורבו, זו מצווה.
ואני מסכימה איתך, יש לנו הרבה יותר מדי אנשים בעולם, אבל אני גם מבינה למה הם עושים את זה.
כי לא כולם רוצים לאמץ
בואי לא כולם רוצים ילד שהוא לא שלהם וזה בסדר
שיהיה להם בכיף ובאמת מה זה עניינך?
כי הם רוצים
מה אכפת לך?
כי זאת מצווה
וגם מה זאת המילה הזאת להשריץ מאיפה הבאת את זה.
סורי לא ארצה לגדל ילד שהוא לא שלי
לא הבנתי, מה מפריע לך בדיוק?
מה אנחנו פה חיים תחת גזירות חדשות של אסור להביא ילדים?
ה' ירחם..

יש מצוה גדולה של פרו ורבו.
חוץ מזה, היית רוצה שיהיה פה רוב של מוסלמים?
אני לא מבינה למה הרבה אומרים לה מה אכפת לך ועוד היא פשוט שאלה שאלה הגיוניות בסך הכל מתוך עניין או משהו כזה
ואוו לא להבין למה לדתיים יש יותר ילדים זה ממש סבבה, אבל להגיד עליהם 'להשריץ'? נו באמת...
עכשיו לתשובה-
יש מצוות ''פרו ורבו'', בשביל מה המצווה הזאת? בשביל ליישב את העולם, ללמד את הילדים
ערכי התורה, וככה להוסיף טוב בעולם
וגם כדי שיהיה המשכיות צריך להביא גם בן וגם בת כדי לקיים את מצוות ''פרו ורבו''
זה לא כדי סתם להביא מלא ילדים, וכמובן שזה רק למי שיש את היכולת להביא ילדים מצווה להביא יותר מבן ובת
אז... למה לא להביא יותר ילדים (בנוסף לבן ולבת שזה חובה) אם אפשר? (מדברת על מי שיכול להביא, מבחינה כלכלית נפשית וכו')
שימי לב שהכל העולם המגמה נוראית, פחות שיעור ילודה ויותר מוות, ככה לאט לאט העולם יכול להכחד, אבל ברוך ה' אנחנו היהודים בדיוק ההפך (גם אצל חילונים)
מדוע את מתנהגת באנטישמיות?
ל"השריץ". באמת ? זה המילה הכי טובה שיכלת לחשוב עלייה?
למה הם מביאים הרבה ילדים?
מה רע ? ברוך ה'
פרו ורבו ומלאו את הארץ.
כל ילד זה ברכה.
דבר ראשון את נשמעת אוטונטישמית
דבר שני אני אביא כמה ילדים שבא לי וזה לא עניין שלך מעבר לזה שאין שום בעיה להביא הרבה ילדים ואת טוענת שאפשר לאמץ אז בואי נלך שלב אחד אחורה - למה בכלל יש ילדים שצריכים לאמץ אותם? (כמות ההורים שנפטרו זניחה ביחס לכמות הילדים שצריכים אימוץ) אולי זה נובע מאנשים אחרים ש"משריצים"? אולי המגזר שלך הוא בכלל אשם בבעיות האלה של הילדים שצריכים אימוץ
מעטים הדתיים ששולחים ילדים לאימוץ (אם בכלל יש כאלה)
שואל השאלה:
אני ממש לא אנטישמית אני באמת שואלת מהתעניינות אני מנסה להבין את הצורת חשיבה שלהם
אנונימית
^הסברנו לך
לפעם הבאה פשוט תשאלי במילים אחרות;)
(בלי המילה ''להשריץ'' שנראה כמו זלזול באנשים)
מה אכפת לך