9 תשובות
תעשי בדיקת הריון
אנונימית
יכול להיות מבעיות בדימוי עצמי כאילו את מרגישה שאת צריכה להרזות אז הגוף מקיא
גם לי זה קרה ופשוט היה לי וירוס
שואל השאלה:
^לא,בחיים לא חשבתי על להרעיב את עצמי כדי להיות רזה אני רזה ושלמה עם הגוף שלי.
^לא,בחיים לא חשבתי על להרעיב את עצמי כדי להיות רזה אני רזה ושלמה עם הגוף שלי.
אנונימית
אז כנראה וירוס פשוט לכי לרופא
שואל השאלה:
^^אוף יש מצב שזה הליקובקטר? היה לי השנה
^^אוף יש מצב שזה הליקובקטר? היה לי השנה
אנונימית
יכול להיות זה הוירוס שגם לי היה לפני שנתים בערך הוא די נפוץ
שואל השאלה:
^כן לצערי אני מודעת לזה בכל מקרה תודה רבה לך
^כן לצערי אני מודעת לזה בכל מקרה תודה רבה לך
אנונימית
בכיף
באותו הנושא: