5 תשובות
cap cat
inshot
alight motion
בעיקר בקאפקאט כי יש שם תבניות מוכנות אבל ההכי איכותי זה אלייט מויישן
אבל להל צריך להתרגל, לא יצא לך מושלם על הפעם הראשונה
inshot
alight motion
בעיקר בקאפקאט כי יש שם תבניות מוכנות אבל ההכי איכותי זה אלייט מויישן
אבל להל צריך להתרגל, לא יצא לך מושלם על הפעם הראשונה
באלייט מוטיון אי אפשר לעשות וולוסיטי
זה בעיקר באפטר אפקטס, קאפ קאט או וידיאו סטאר
זה בעיקר באפטר אפקטס, קאפ קאט או וידיאו סטאר
תעשי קאפקאט או וועדיאוסטאר בשביל התחלה ואולי אם בא לך אפשר גם אפטר
יש אפליקציות
אני עושה בcapcut
ואז יש גם תבניות של אדיטים בטיקטוק
אני עושה בcapcut
ואז יש גם תבניות של אדיטים בטיקטוק
בדרך כלל עושים בcapcut או אפטר אפקטס
באותו הנושא: