6 תשובות
שואל השאלה:
הינה רק אחד ובגלל שאני לא מקבלת הערכה ממש יורד לי המוטיבציה ואני בבאסה של החיים
אנונימית
זה אדיט טוב, אבל גם דיי בייסיק
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת אבל ראיתי כאלה שעשו ככה והגיע לפוריו ואני אף פעם לא מגיעה..
אנונימית
גם לי פעם היה עמוד וזה לוקח זמן ורק מידי פעם סירטונים מגיעים לפוריו
זה למה פרשתי ואני פשוט מכינה אדיטים לעצמי סתם
חוץ מזה האלגוריתם של טיקטוק הוא מוזר, לפעמים אנשים אוהבים את הבדיחה שהאדיט לא מושקע אז נביא לו כמה שיותר לייקים ולפעמים זה אדיט שבאמת מושקע
אנונימית
תשלחי איזה אדיטים את עושה ונשפוט אותם
אנונימית