4 תשובות
תשתמשי בchatgpt יכתוב לך בשניה
אני עוזבת

ביי
סתם תכתבי תודה על שנתים נפלאות על אמון והערכה על הקשבה ועוד בלה בלה כזה
היום אני נפרדת ממנהל מיוחד, שהיה לי שותף לדרך אבל קודם כל בן אדם, תודה על מי שאתה ומה שאתה מייצג עבורי, תודה שהיית שם בשבילי מתחילת הדרך ועד כה. מעריכה ואוהבת. מאחלת לך שתמשיך להוביל, ולכבוש יעדים.
סומכת עלייך ואז שם שלך.

וזה בלי צ'אט, מוכשר שכמוני =)