6 תשובות
כי הם אוהבים לחיות על הקצה
אנונימית
ראיתי סרטון מנהריה שממש שומעים רעש של חפירות
הממשלה תמיד מתעלמת מדברים ואז אומרת "אופסי" אחרי שקורה אסון
הממשלה תמיד מתעלמת מדברים ואז אומרת "אופסי" אחרי שקורה אסון
למה הממשלה ידעו על האימונים והתעלמו דברים שהם בגדר תעלומה לכי תביני תחולים האלה
אני חושב שכולם בחרדות עכשיו בגלל מה שקרה וסתם אוכלים סרטים
אנונימית
חושבת
אנונימית
כי במדינה שלנו נזכרים לטפל בדברים כאלה מאוחר מידי, עד שלא קורה אסון לא מזיזים אצבע ואז בוכים שזה יכל להימנע
גם בבית חפר שמעו חפירות
גם בבית חפר שמעו חפירות
באותו הנושא: