התחברות
הרשמה
אתם חושבים שכל המלחמה הזאת קוראת בגלל שלא שמנו cyc בשופ?
25 בדצמבר 2023, 18:54
מלחמה
האם גם אתם שמים cyc בשופ
ישראל
6 תשובות
אין קשר
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
וגם mso
ר
רוגשתי
מה????????
ה
האנונימי המלך
כן.
ו
וונדה❤
ברור למרות שאתה ואני כן שמנו
o
ozir
כן
א
אני אליעזר תמשוך לי בגזר
באותו הנושא:
אתם חושבים שיקראו למלחמה הזאת מלחמת שמחת תורה?
אתם חושבים שיבטלו לנו ימי חופש אחרים במהלך שנת הלימודים הזאת בגלל המלחמה?
אתם חושבים שיהיה עוד מלחמות אחרי המלחמה הזאת?
יכול להיות שכל המלחמה הזאת בגלל תצפינית אחת שפא*ינג נרדמה בשמירה על הגדר?
לדעתכם תהיה מלחמת עולם שלישית בגלל המלחמה הזאת?
מי שומר את השבת הזאת בגלל המלחמה?!?
חושבים שיהיה מוזיאון או משו בסיגנון בגלל המלחמה הזאת?
אתם חושבים שהמלחמה הזאת תהיה חלק ממלחמת עולם שלישית?
הרישיון נהיגה שלי מתרחק ממני בגלל המלחמה הזאת, עוד משהו ככה?
למה המלחמה הקבועה הזאת התחילה בכללי? בגלל שטחים?
אתם חושבים שהמלחמה הזאת תהיה יותר גרועה ממלחמת יום הכיפורים?