6 תשובות
לדעתי יעשו טקסים של זה בבתי ספר אבל זהו
לא משהו מיוחד
בטח יהיה צפירה ויום זיכרון
אולי יהיה אנדרטה לזכר הנרצחים
ואני גם לא חושבת שיהיה יום זכרון