5 תשובות
לא לנקום אבל להתעלם
תבין שמזל שאתה כבר לא איתם והם סתם נטל אם הם מתנהגים ככה
הנקמה הכי טובה זה להתעלם ולהתקדם
או שתראי/ה בו ביץ ויש שם כת אחת הנקמות החזקות שראיתי
שואל השאלה:
זה כואב אבל אולי אני צריך להשתנות. אולי אני צריך להיות מתנשא ורע אל אנשים. אני רואה שלהיות טוב מדי לא מביא אותי רחוק. אני בסוף נותר עם נזק נפשי
אנונימי
להיות מתנשא ורע זה לא דרך זה יותר יראה שלא התגברת ולא המשכת מהם, תנסה להיות יותר ביצ עם בטחון ותשנה את עצמך לטובה