7 תשובות
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
עדיף להתרחק מחברים נצלנים מגיע לך יותר
כן היא נצלנית, וגם לי יש.
עדיף להשיג חברים אמיתיים , לא חברים נצלנים ..
תתרחקי ממנה ותגידי לה שאת לא יכולה לצאת איתה לסיבוב, אבל תתרחקי בעדינות.
לא מהר.
לא מהר.
שואל השאלה:
הבעיה שהיא חברה טובה וקלטתי את זה אתמול ואני נפגעתי תחשבו שבמקום לשמוח עם החברה הכי טובה שלי שיש לה יום הולדת (ודרך אגב אני החברה הכי טובה של הילדה שחגגה מבין מי שהייתה שם פשוט אנחנו סוג של רביעיה) ..
ישבתי טיפה קצת בדאון .. זה הפריע לי מה את רוצה ממני .. אני קלטתי שהיא הסתכלה לי על הנעליים ועלי זה לא מוזר ?
והיא גם אמרה לי לפני איזה שבועיים שאני יכולה לסמוך עליה במאה אחוז
שבוע שעבר היה גם לה יום הולדת והכל היה סבבה פתאום אתמול היה משהו שלפחות לי הרגיש מוזר .. אולי לה רגיל
הבעיה שהיא חברה טובה וקלטתי את זה אתמול ואני נפגעתי תחשבו שבמקום לשמוח עם החברה הכי טובה שלי שיש לה יום הולדת (ודרך אגב אני החברה הכי טובה של הילדה שחגגה מבין מי שהייתה שם פשוט אנחנו סוג של רביעיה) ..
ישבתי טיפה קצת בדאון .. זה הפריע לי מה את רוצה ממני .. אני קלטתי שהיא הסתכלה לי על הנעליים ועלי זה לא מוזר ?
והיא גם אמרה לי לפני איזה שבועיים שאני יכולה לסמוך עליה במאה אחוז
שבוע שעבר היה גם לה יום הולדת והכל היה סבבה פתאום אתמול היה משהו שלפחות לי הרגיש מוזר .. אולי לה רגיל
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה שלה סיבוב זה שהיא הולכת לסיבוב ואני מדברת איתה דרך וידאו כאילו וואלה יופי ..
הכוונה שלה סיבוב זה שהיא הולכת לסיבוב ואני מדברת איתה דרך וידאו כאילו וואלה יופי ..
אנונימית
באותו הנושא: