8 תשובות
שיעורי בית ועבודות והתנהגות בשיעור המבחנים זה ממש בקטנה
מבחנים נראה לי כי שיעורי בית זה בתלמידות
1.מבחנים
2. עבודות
3. השאר
מבחנים
השאר זה תלמידאות
אם תלמד למבחנים אז תוציא ציונים טובים
מבחנים
השנה בעברית המבחנים זה 90% מהציון בתעודת מחצית ותלמידאות 10%
כן, מבחנים זה ראש הפירמידה
אבל הראש לא עומד באוויר בלי הבסיס
של הפירמידה הזו
אל תזלזל בשיעורים ועבודות
תכין באמת
שיעורי בית ותלמידאות זה העיקרון לדעתי