6 תשובות
דלתא
אני קניתי בפמינה 2 ודי יקר אבל הן ממש איכותיות
בדלתא והן נדירות
פמינה, אבל זה יקר
אני אישית קונה הלבשה תחתונה רק מדלתא למרות שזה יקר. פשוט יש להם איכות לא מהעולם הזה, הבד גם נעים ומלטף וגם איכותי
בוניטה דה מאס