5 תשובות
אני קונה מ-פמינה.. אחלה חזיות לא יודעת
aerie ודלתא
לא נוח לי עם חזיות, אני קונה גוזיות כאלה עם כאפים באורבניקה וזה מתרחב ברמות
דלתא
דלתא ופוזה
באותו הנושא: