6 תשובות
בעברית מקורית הלשון אמורה לבצע את הצליל בשימוש איתה קצת לפני השיניים למעלה. היום אף אחד לא מקפיד על זה ויש לה קול של r
מה זאת אומרת? הלשון למטה ופשוט מוציאים את הקול מהגרון... חחח
שואל השאלה:
אני מתכוון לאיך שאומרים עכשיו לא בעברית מקורית
Yo$
כן אז פשוט תגיד ר באופן רגיל כמו האות r רק בלי מבטא אנגלי. ולא משתמשים בלשון. היא נהגת דרך הגרון
אתה מדבר אל האות רא (בקישור)? אם אתה מדבר על האות הזו, שנהגית כעיצור מכתשי רוטט, אז זה צליל בהחלט בעייתי כי הלשון שלך צריכה לרטוט. אני באופן אישי לא מצליח להגות את הצליל הזה למרות שאני יודע איך הוגים אותו.
שואל השאלה:
אוקיי תודה
Yo$