9 תשובות
מנתק קשר אני לא צריך כאלה חברים חברים אמיתיים לא היו מפיקים הנאה מלטנף עליי
איכ לא מדברת איתם כשאני רואה אותם , אם הם היו באים אליי הייתי מסבירה להם ואומרת שזה לא מתאים ביי
מביאה להם חיבוק ונשיקה
מה אני כבר אעשה אנתק קשר
מה אני כבר אעשה אנתק קשר
שירכל כמה שבא לו חחח אנחנו תמיד מסתובבים אז זה לא מעניין תלוי איזה חברים
מנתקת קשר
זה רעיל
זה רעיל
שואל השאלה:
נכנסתי ללייב של "חברה הכי טובה" שלי והיא ראתה שנכנסתי כזה ועשתה פרצוף ושמה על השתק ואמרה משהו לשאר הבנות שהיו איתה(הן גם חברות שלי) ואז היא הורידה מהשתק ואחת הבנות באה להגיד משהו ואז היא סימנה לה שהיא הורידה מהשתק ושתסתום.
אני לא באמת יודעת אם הן דיברו עליי אבל זה היה נראה שכן ואני לא יודעת מה לעשות.. לדבר איתם על זה? זה די מעליב כי לא עשיתי להן כלום
נכנסתי ללייב של "חברה הכי טובה" שלי והיא ראתה שנכנסתי כזה ועשתה פרצוף ושמה על השתק ואמרה משהו לשאר הבנות שהיו איתה(הן גם חברות שלי) ואז היא הורידה מהשתק ואחת הבנות באה להגיד משהו ואז היא סימנה לה שהיא הורידה מהשתק ושתסתום.
אני לא באמת יודעת אם הן דיברו עליי אבל זה היה נראה שכן ואני לא יודעת מה לעשות.. לדבר איתם על זה? זה די מעליב כי לא עשיתי להן כלום
אנונימית
מנתקים קשר במיידית
בלי להגיד כלום פשוט מנתקים.
בלי להגיד כלום פשוט מנתקים.
מפסיקה להיות חברה שלהם
אם הם היו חברים אמיתיים הם לא היו מרכלים
אם הם היו חברים אמיתיים הם לא היו מרכלים
תחתכי מהן, תזרקי אותן לטיזינבי
באותו הנושא: