6 תשובות
תצאי לאט לאט
כל פעם למקום אחר, אני יודעת שזה מפחיד אבל חייבים לחזור לשגרה לאט לאט
שואל השאלה:
^^^^^כבר התחלתי לצאת רק קרוב לבית למכולת והכל אבל עכשיו ההורים רוצים לנסוע לסופר שזה די רחוק וזה מפחיד אותי ואני לא רוצה להישאר לבד בבית
אנונימית
יש לך ממד בבית לא? וגם אם אין ממד אז יש מקלט. אין לך מה לדשאוג, את בטוחה יקירה.
ובלי קשר אם משעמם לך בבית תמיד אפשר לצאת עם חברים או סתם לטייל ולהנות מהנוף
פשוט לצאת גם כשמפחיד, לצאת הרבה. בסוף את לומדת לאהוב את זה
תתחילי לצאת עם חברה שאת סומכת עליה
תתחילי בלצאת לסביבה קרובה לבית ואז עם חברים או משפחה קצת רחוק