10 תשובות
אפשר לשאול למה?
דבר ראשון כותבים הומואים ודבר שני אין מה לפחד הם בני אדם בדיוק כמוני וכמוך
אנונימית
שואל השאלה:
מפחיד אותי שהם מתנשקים ושמים לק והולכים כמו נשים
מפחיד אותי שהם מתנשקים ושמים לק והולכים כמו נשים
אנונימית
מפחיד אותך?איך?
אנונימית
תחשבי שאת היית מתנהגת כמו בן והיו אומרים עלייך שזה מפחיד, הם בני אדם כמו כולם ולא מגיע להם שכשהם מתנשקים יסתכלו עליהם במבט של גועל או שיקללו אותם כי אחרי הכול כולנו בני אדם ולא מגיע לאף אחד יחס כזה
אנונימית
מה יש לך הם חמודים כאלו
שואל השאלה:
הם מלחיצים בטירוף הוהמו פעם ראף אחרי
הם מלחיצים בטירוף הוהמו פעם ראף אחרי
אנונימית
אנשים כמוך מפחידים אותי! הם אנשים בדיוק כמוך, רק עם יותר כבוד וערכים
הם בסך הכל בני אדם, בדיוק כמוך
אנונימית
למה אני כל כך מפחידה אותך מאמי? אני לא נושכת רב הזמן :*
באותו הנושא: