6 תשובות
לדעתי כן
מי שאומר שלא פרימיטיבי
כן.
^^^^^אין בזה שום דבר מביך
למה מביך?? אם יש אהבה וכימייה ורצון שזה יצליח והבחור מתנהג בצורה בוגרת ולא כמו ילד אז למה לא?
כן זה רק שלוש שנים
אני חושבת שזה לא באמת משנה מי גדול יותר כל עוד הפער בניכם לא גדול