10 תשובות
כן
כן
זה יהיה מוזר מדי
אולי לא יודעת
אולי לא יודעת
לא ממש
אם אני עוד לא מכירה אותו אז אמנע מלהכיר
אם אני עוד לא מכירה אותו אז אמנע מלהכיר
שואל השאלה:
^^כי זה מוזר תחשבו שאתם במצב אינטימי עם בן אדם ואז קוראים בשם שלהם וזה גם השם של אחד ההורים שלכם
^^כי זה מוזר תחשבו שאתם במצב אינטימי עם בן אדם ואז קוראים בשם שלהם וזה גם השם של אחד ההורים שלכם
אנונימית
כן, אבל זה יהיה מוזר רצח
לא איכ אני כל פעם אני יגיד תשם שלה אני יחשוב על אמא שלי
חדמש לא מזהה יהרוס לי את חיי המין):
לא
האמת היא שזה היה יכול לגרום
לבעיה, אבל בהתחלה לא קבוע.
לבעיה, אבל בהתחלה לא קבוע.
באותו הנושא: