7 תשובות
כן לא נורא
לא ככ
לא
זה לא מכבד כל כך לבוא עם פיגמה
זה לא מכבד כל כך לבוא עם פיגמה
שואל השאלה:
למה לא מכבד?
למה לא מכבד?
אנונימית
^כי את הולכת ללמוד אצל מישהו
זה כמו שתלכי לחברה שלך עם פיגמה
יש כאלה שזה בסדר מבחינתם, לדעתי זה לא הכי מכבד
זה כמו שתלכי לחברה שלך עם פיגמה
יש כאלה שזה בסדר מבחינתם, לדעתי זה לא הכי מכבד
כי גם אם זה סתם לשיעור את צריכה להראות presentable כשאת יוצאת מהבית במיוחד כדי להיפגש עם מורה,
זה פשוט "כלל נימוס". זה נראה מזלזל לצאת לשיעור עם פיג'מה
זה פשוט "כלל נימוס". זה נראה מזלזל לצאת לשיעור עם פיג'מה
אם זה אצל אחד השכנים שהוא גם המורה הפרטי
אולי כן, אחרת לא ממש
אולי כן, אחרת לא ממש
באותו הנושא: