9 תשובות
לי זה מביך כל פעם מחדש
יכול להיות קצת מביך בינכם בהתחלה אבל בכללי לא
לא
לא, זה הכי כיף שיש. אין מי שיפריע ואתה לומד מהר והולך הביתה כנראה גם מהר. אתה ילד שאכפת לו ושהוא אחראי
לא ממש לא אתה בא לשיעור לא להיות חבר שלו
"לא הביישן למד"
אם תתביש לא תדע ולא זה לא מביך
בהתחלה כן יכול להיות מביך אבל בסוף מתרגלים וזה יכול להיות אפילו נחמד
אנונימית