7 תשובות
אם הם היו הם כבר מתים מזמן
לא אכפת שימתו
לא
דיי מסכנים הגייז למה להעליב אותם ככה
הם לא, גם אם הם כן הם לעולם לא יצאו מהארון.
כל הקטע של האונס בשבילם זה פגיעה באנשים לא משנה זכר או נקבה נטו בשביל לפגוע בהם. ומה דרך יותר טובה מאשר להכריח את עצמם על אנשים
הם אנסו את כל מי שהם רצו החלאות האלה
רוב הסיכויים שיש כמה.. אבל גם אם כן אני לא חושבת שהם יצאו מהארון כי וואלה הם חלק מהחמאס והתפקיד שלהם זה לפגוע באנשים ואונס זה פגיעה אז הם יפגעו ככה או ככה בין אם זה בן או בת..
אנונימית
יש ביניהם הומואים לא חסר כמו בכל מקופ יש הומואים, הם אנסו גברים
אנונימי